محدودیت‌های ترافیکی محور‌های شریانی کشور-راهبرد معاصر

محدودیت‌های ترافیکی محور‌های شریانی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به اتمام فصل تابستان و تعطیلی روز شنبه شاهد افزایش محدودیت‌های ترافیکی در این بخش هستیم.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 18
کد خبر: ۲۵۷۶۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت وگو با خبرنگار با شگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز یکشنبه اول مهرماه، از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است گفت:  تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. در صورت پرحجم شدن ترافیک، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۸ و ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳، این محور از ساعت ۱۰ صبح مسیر شمال به جنوب از مرزن آباد به سمت تهران مسدود می‌شود. از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله ( انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محدودیت یکطرفه اعمال می‌شود و از ساعت ۲۴ مسیر دو طرفه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه  از روز یکشنبه ۱ مهرماه نیز از ساعت ۱۴ آزادراه تهران –شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروها به مقصد چالوس انجام می‌شود گفت: از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله کاملا مسدود می‌شود. همچنین از ساعت ۱۷ از مسیر شمال به جنوب مرزن آباد به سمت تهران محدودیت تردد یکطرفه اجرا می‌شود. همچنین از ساعت ۲۳ طرح اتمام‌یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دوطرفه خواهد شد.

 

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه  از روز جمعه ۳۰ شهریورماه، از ساعت ۱۲ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروها به مقصد چالوس انجام می‌شود گفت: از ساعت ۱۳ ابتدای پل زنگوله کاملا مسیر مسدود می‌شود. از ساعت ۱۵ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه شده و از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و مسیر دو طرفه می‌شود. در روز شنبه ۳۱ شهریور ماه، از ساعت ۱۰ آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروها به مقصد چالوس انجام می‌شود. از ساعت ۱۱ ابتدای پل زنگوله کاملا مسدود می‌شود.همچنین از ساعت ۱۳ این محور از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه شده و از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و مسیر دو طرفه خواهد شد.

 

وی افزود : تردد از مسیرجاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله، برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروها به سمت چالوس در روزهای اعمال محدودیت از ساعت ۱۱ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

 

او با بیان اینکه  تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه ۳۰ و شنبه ۳۱ شهریور ماه از محور هراز ممنوع است گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک در محور هراز، از امروز سه شنبه ۲۷ شهریور ماه تا یکشنبه ۱ مهرماه به صورت رفت و برگشت، از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان محدودیت مقطعی اجرا می‌شود.

 

 محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت محورهای آستارا- اردبیل گفت: در این محور و بالعکس، تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز های جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه ممنوع است.

 

وی افزود: در محور امام زاده هاشم (سراوان)-لوشان و بالعکس نیز، تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۸ صبح تا ۲۴روزهای جمعه و شنبه در این محور ممنوع می‌شود.

 

او گفت: در آزادراه منجیل- رودفشم، از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ روز شنبه۳۱ شهریور ماه محدودیت ترافیکی از سمت شمال به جنوب محور به صورت یکطرفه انجام خواهد شد. همچنین در محور فشم، از ساعت ۱۷تا ۲۰ روز های جمعه و شنبه از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا)، به صورت یک طرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار